2017. január 15.

63. kritika - Sly Sweetheart

Bonjour!
Meglepetten vettem észre, hogy bár szinte semmit nem produkálok, mégis többen lettünk és már 45 (!) feliratkozója van a blognak, illetve lassan 30.000-szer (!!!) kattintottatok az oldalra! Nagyon, nagyon köszönöm ezt a bizalmast! ♥

Előszó
Vannak blogok a listán, amiket várok, mert valami azonnal megfogott bennük, és olyanok is akadnak, amiktől tartok valami miatt. Itt is utóbbi volt a helyzet, reménykedtem, hogy nem lesz bonyodalom az állatos mese és emberi szereplők keveréséből... Az értékelés során vedd figyelembe, az utolsó rész, amit el tudtam olvasni, az a harmadik volt!

Fejléc
Ami a legjobban tetszett, hogy egy jelvény van középen, benne a Zootopia felirattal. A két karakter nagyon jól meg lett csinálva, tényleg olyan, mint Judy és Nick. A körülötte lévő mintákat feleslegesnek tartom. Ugyan az oldalán és alján lévők jók, és a benne lévő képek is, a fenti szükségtelen, szerintem nélküle is jól nézne ki. Ha mindenképpen ragaszkodik hozzá a készítője, legalább a feliratot hoztam volna előre. Így kitakarja a minta és nem látszik teljesen.
Értékelés: 5/5,
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEixS7A4pKYAVtLPwH8eLT-5MSRhgiuV3JRF4fOReF385hnvgRA0ycMo9a2_Lk6jHJcZA_FWrxcG9w1Sj2_m3p2oyOV5J6DJtsKHct3fG6kSCKS5e2-F8dYganeP04yBTZd8FY3oDhgfVPA/s1600/naglowek.png

Design
A fejléc a bal oldalsávban van, alatta pedig rögtön ott található a fülszöveg. Nekem személy szerint nagyon tetszett, mert aki nem látta a mesét, még annak is felvázolt egy képet, hogy miről is lesz szó. A jobb oldalon is van egy modulsáv, ami egy idézettel indul. A szöveg színét mindenképp megváltoztatnám, mivel a szürke háttéren nem igazán látszanak a fehér betűk. Ezután jön a menü, ahol az első oldal a 'Fejezetek'. Még sehol nem láttam így, ilyen formában, de nagyon tetszik, hogy a cím után ott van a megjelenés dátuma, illetve egy idézet. Az egyetlen gondom, hogy nagyon egybefolyik, én hagynék egy sor szünetet közöttük. A 'Szereplők'-nél fel van sorolva néhány adat, erről nem igazán tudok mit mondani és a 'Kritikák', illetve 'Díjak' oldalakkal ugyanez a helyzet. Aztán a menü után jön a 'Zootropolis lakosai', az 'Üzenőfal', a 'Figyelem!', na meg a 'Cserék', ezekhez szintén nincs hozzáfűznivalóm.
Értékelés: 5/5,

Történet
Nagyon tetszett az alapötlet, viszont nagyon féltem, hogy az egész cselekménye ugyanaz lesz, csak épp emberekkel. Az viszont ugyanúgy rossz, ha teljesen más, valahogy nem érezném azt, hogy tényleg a Zootropolisról van szó. Szóval az, hogy az eleje ugyanaz, szerintem baromi jó ötlet volt, és érdekes volt, mikor bekerült a képbe a gyilkosság. Amíg nem jutottunk el idáig, fel sem fogtam, hogy itt nem lehet szó megvadulásról és állatokról. De az, hogy pont a Bellwether család lesz az ügy főszereplője, meglepett. Kíváncsi vagyok magára a nyomozásra és a gyilkosra, hiszen ez is egy rejtély, amit meg kell oldani, mint a filmben, nem ugyanaz a tettes. Amire oda kell figyelni, az szerintem a világ és film. Ugyanis próbáltam úgy olvasni, hogy közben eljátszottam a tudatlant, aki nem látta a filmet. Zelda pedig eddig nem tért ki a világ leírására, bízva abban, hogy úgyis látta az olvasó. Aztán van egy hely, ahol az volt írva: "A Gideon Grey eset", amiből egyértelművé vált, hogy a mesét, bocsánat, a wikipédia filmnek titulálta, szóval a filmet látni kell hozzá, ami kikerülhető, ha gyorsan kitérünk rá. A helyesírás egyébként rendben van és helytelen, érthetetlen mondatokkal sem találkoztam. A gondom csak az, hogy kevés fejezet van eddig fent, így nem igazán tudok miről beszélni, ennyi meglátásom volt csak, ez pedig azzal jár hogy ilyen kis rövidke lett az értékelés. Amit mindig utálok, mert úgy érzem, semmit nem mondtam... Szóval ha valakit érdekel a blog, olvassátok el a történetet!
Értékelés: 10/9

Miért pont ez? Tudom, egy kicsit csalás, de a dalszövege alapján tényleg ez illik hozzá a legjobban!


Interjú Zelda Lynwooddal

Egy filmet dolgozol fel, csak éppen emberek a szereplők, nekem pedig olvasás előtt azonnal az jutott az eszembe, hogy az egész történetet átmásolod, csak 'átemberesíted'. Mennyire lesz jelen a Zootropolis cselekménye és mennyi saját történést viszel bele?
"Nehéz erre helyesen válaszolni. Sok mozzanatot tervezek átvinni a filmből, de a fő cselekményszálat gyakorlatilag teljesen átformáltam. Mivel a karaktereim nem állatok, így az fix volt, hogy az eredeti bonyodalomnak mennie kell, de szerintem így jobb is. Az olvasóim így legalább izgulhatnak, hogy ki lesz a gyilkos."

A film végén Nick is rendőr lesz; te is eddig viszed el a sztorit, vagy még utána lesz néhány közös nyomozás, esetleg a közös életük?
"Eredetileg úgy terveztem, hogy lezárom ott, ahol a filmnek is vége, és utána rövidebb-hosszabb novellákat osztok meg, de még semmi sincs kőbe vésve, ez majd még kialakul."

Mióta írsz? Van más blogod? Ha igen, mi a címük?
"Elég régóta írogatok, talán olyan négy éve. Jelenleg nem fut másik blogom, de annak idején egy Niall Horan fanfictionnel kezdtem, aminek a részei olyan 80-150 szóból álltak. Nem nagyon szeretem felidézni azt a korszakot:'D"

Köszönöm a válaszokat,
xo Peetagey Smile

2 megjegyzés:

  1. Ez csak természetes ;) Kívánom, hogy a továbbiakban is sikeres legyél :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva most nem igazán értem, ezt mire írtad, de ha nekem jött a jókívánság, akkor köszönöm! :) Ha pedig nem... Nos, akkor Zelda nevében is:DD

      Törlés