2017. május 7.

Ti választottátok #28 - Vajon érdemes kérdőíveket készíteni? Mindenki kitölti, aki látja?

Bonjour!
Annyira régen mondtam már, mit mutat a statisztika, és ez baromi pocsék érzés! Mert igenis hálás vagyok a 49 feliratkozóért és a 34.000 fölötti megtekintésért! Meg sem érdemlem, komolyan! ♥
 
Előszó
Őszintén szólva, nem tudom, hogy a két lehetőség közül melyik kapta meg először a négy szavazatot, de ezt többen töltötték ki, szóval ezt választottam. Tudom, hogy ma kéne hoznom egy kritikát, de későn küldtem a kérdéseket. Ennek ellenére, ha még ma tud válaszolni Gab, akkor ma kikerül! Illetve, illene kérdőíveket és témákat hoznom, mert kezdek kifogyni belőle. Úgyhogy, ha van valami téma, ami érdekel titeket, írjatok nyugodtan, mivel jelenleg annyira nem ezen jár az agyam!

Az eredmény
Vannak bizonyos kérdőívek, témák, amikre kevés válasz érkezik. Persze ez függhet akkor, mikor teszi ki az embert, hány helyre, milyen közösségbe kerül ki a link. Amikor létrehoztam ezt a kérdőívet, éppen mélyponton voltam és egyszerűen elegem volt belőle, hogy gürizek a kérdőívvel, igyekszem tökéletes kérdéseket, tökéletes sorrendbe kitalálni, erre egy-két kitöltő van csak. Aki szokott kérdőíveket gyártani, pontosan tudja, mennyire taccsra tudja tenni az embert. Néha viszont órákat tölthet az ember a gép előtt, a válaszokat olvasva, esetleg elemezve, szóval nem állítom, hogy csak rossz helyzet van. De nem is húzom az időt tovább, jöjjenek az eredmények!
  1. Milyen gyakran szoktál kérdőíveket készíteni?
    • Egy héten többször is. - 5 válasz
    • Hetente egyet. - 3 válasz
    • Havonta párat. - 3 válasz
    • Két-három havonta egyszer. - 6 válasz
    • Nagyon ritkán; évente párat. - 4 válasz
    • Évente maximum egyet.  - 7 válasz
  2. Mit tapasztalsz, sokan kitöltik?
    • "Sajnos mostanság egyre kevesebben és nem csak nekem de több barátnőm is ezt tapasztalja"
    • "Attól függ, megosztom-e, és ha igen, akkor milyen közösségtől kérem a segítséget."
    • "Többen ki szokták tölteni, ha van értelme, és tényleg kezdek valamit az eredménnyel, és elemzést írok róla. Meg persze, ha érdekel is mások véleménye. Ha nem is kezdek vele semmit, csak szórakozásból gyártok egyet, senki nem tölti ki."
    • "Még csak egyszer csináltam, akkor 19, részletes választ kaptam."
    • "Nemigen" 
    • "akiket érdekel"
    • "Attól függ, hogyan hirdetem. Ha átlagosan, akkor olyan 40-120 között mozognak"
    • "Az enyémeket általában többen töltik ki, mint amennyire számítani szoktam, szóval nekem csak jó tapasztalataim vannak ezzel kapcsolatban. :)"
    • "Szerintem, az akinek van ideje és kedve is hozzá akkor igen."
    • "Témától függően igen, bár a 'sok' elég relatív, de a célnak megfelelő mennyiség eddig mindig összejött."
    • "Minimum háromszázan mindig kitöltik." 
      "A nézettséghez képest igen."
  3. Rendesen kifejtik a véleményüket a témában?
    • Igen. - 10 válasz
    • Néha. - 17 válasz
    • Nem. -  1 válasz
  4. Hosszabb vagy rövidebb válaszokat kapsz? Ahhoz képest, amit 'elvársz'!
    • Röviden válaszolnak. - 7 válasz
    • Közepes hosszúságú választ adnak. - 18 válasz
    • Hosszan válaszolnak. - 3 válasz
  5. Segítenek annyira a válaszok, mint amiben bízol?
    • "Nem"
    • "Igen"
    • "Nem igen"
    • "Természetesen igen."
    • "Persze. Szerencsére nagyon sok író, illetve blogger tölti ki, amiért eléggé 'minőségi' válaszokat szoktam kapni. Értelme is van, mondanivalója is van, ami nagyon megmozgatja az embert. Nagyon érdekes, mások hogy gondolják, és több szemszögből látni engedik így a dolgot. " 
    • "Segítenek."
    • "Igen, általában, de persze mindig érkeznek használhatatlanok is."
    • "Általában igen. Mindig vannak ugyan értelmetlen válaszok, de ezek vannak kisebbségben. Sokak olyat írnak, amin el lehet gondolkodni. "
    • "Nem egészen, de nekem elég." 
    • "Néhányuk nagyon segítőkész."
  6. Néha belefutunk olyan emberekbe, akik hülye válaszokat adnak. Ez mennyire idegesít fel téged, illetve miért? Úgy értem állatok, gyümölcsök, zöldségek neveit írja az illető, vagy épp a 'Miért'-re 'Mert/Csak'-tel/kal válaszol, és a többi.
    • "Kevés ilyen ember szokott válaszolni nekem" 
    • "Engem ez nagyon feltud idegesíteni, mert akkor minek kattint rá arra a hülye kérdőívre, ha nem ad normális válaszokat "
    • "Nem veszem figyelembe"
    • "Semennyire"
    • "Unalomból töltik ki, néha eléggé fel tud idegesíteni."
    • "nagyon. DIREKT fel van tüntetve, hogy csak úgy válaszoljanak, ha képesek kifejteni kicsit hosszabban a véleményüket, de nem veszik figyelembe"
  7. Ha lenne még valami hozzáfűznivalód, vagy tapasztalatod, írd meg nyugodtan!
    • "Sokan gyártanak kérdőíveket csak úgy, mondván, hogy majd valami lesz. Ezeket általában az emeberek jól leszűrik, és nem is foglalkoznak vele. Ha én meglátok egy kérdőívet, csak a címre figyelek, nem arra, hogy a posztoló mennyi szmájlit ír, és hányféle nyelven körmöli le, hogy légyszíves. Ha érdekel a téma, és szeretném látni az eredményt, illetve ez valakinek segítség magáncélokra, azonnal megyek kitölteni. Mint ahogy ez a kérdőív is érdekelt. Remélem hasznosak voltak a válaszaim."
    • "Érdemes mindig kirakni egy nagyobb lélekszámú csoportba a kérdőíveket, így több válasz lesz. " 
    • "Nem érdemes egy kérdőívbe túlságosan sok kifejtős kérdést rakni, mert van, aki megunja, és az elején még normálisan válaszol, de aztán csak félmondatokban. Ezen kívül a legtöbb kérdésnél érdemes berakni az "egyéb" lehetőséget. "

Remélem, tetszett a bejegyzés,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése