2017. október 12.

Születésnap #2

Te jó ég, felfogtátok, hogy nekem majdnem egy hónappal később esett le, hogy a blog már két éves??
Azt hiszem, most egy kis sokk ért. 
Oké, huh, először is, sziasztok!
Egyáltalán nem találtam ki semmit, és az adatokkal sem szeretnék traktálni senkit. Egyszerűen hálás vagyok, amiért elviseltek, és ilyen hosszú ideje kibírjátok a baromságaimat! Igen, igen, pocsék egy szülinapos bejegyzés, de nem is tudom... Szeretem ezt a blogot, tervezem is a folytatást, de már nem vagyok annyira odaérte. Már nem akarok mindenféle játékot rendezni, vagy versenyt, mert úgysem lesz normális nyeremény, így meg nem is jelentkeztek annyian. És mivel a kreativitásom jelenleg ennyiben merül ki, nem is húzom tovább az időt! 
Két év, huszonnégy nap.
Százkilencvenöt bejegyzés.
Hetvenhat kritika.
Huszonnyolc Ti választottátok.
Több mint negyvenezer kattintás. 
Köszönöm, ha bármelyikhez is hozzájárultatok! ♥
Szeretettel,
Peetagey

2 megjegyzés:

  1. Boldog második szülinap + huszonnégy napot! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      *És köszi a bűntudatot, amiért én nem néztem be mások blogjára, már vagy ezer éve :'D*

      Törlés