2015. november 15.

A Gratitude Award megkezdi útját

Bonjour!
Azoknak, akik nem tudják miről van szó, ajánlom figyelmükbe az előző bejegyzést! 

Előszó:
Úgy gondoltam, holnap kezdek bele, de idő hiányában, na meg, mert kíváncsi vagyok már a választottam reakciójára, ma ki is teszem a bejegyzést! Igazából fogalmam sincsen, hogyan kéne egy díjat elindítani, szóval most is a magam feje után megyek és csinálom, ahogy jónak látom! Mivel én találtam ki a díjat, ezért ez a bejegyzés inkább csak afféle útmutató annak a bizonyos személynek, akit én kijelölök. Nem is húzom az időt, belekezdek!
Első pont
Most meg kéne köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam, de elég hülyén nézne ki, ha a példa kedvéért hálát mondanék magamnak...

Kettes pont
Utána jön a kép, bár ahova szeretnéd, oda rakod!

Öt dolog az illetővel kapcsolatban
Hálás vagyok, mert...
  • ...a Five Seconds Of Summer történet sorozatával megmentette az életemet. Az a sok jó, ami az adott szereplővel történt, biztatott, és segített, hogy ne adjam fel.
  • ...többek között az ő írásai biztattak, hogy kezdjek bele a történetírásba.
  • ...ösztönöz, hogy igenis el lehet időben készülni a bejegyzésekkel.
  • ...minden egyes története egy új világot ad nekem, amit olvasva elfelejthetek mindent!
  • ...az illető örökké az a személy marad nekem, akire felnézhetek, és akitől tanulhatok.
Nagyon fontos, hogy legyen ott, hálás vagy neki, hisz ez a díj lényeg!

 Négyes pont
 Hát most kéne reagálnom a nekem szóló öt pontra, de ugyebár ez is elmarad. 

Tennivalók
  1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  2. Tedd ki a bejegyzésben a díj képét!
  3. Írj öt dolgot arról az emberről, akinek adod a díjat! Honnan ismered, miért szeretnéd neki adni, miben segített, akármi, de érezze a hálát!
  4. Reagálj az öt pontra, ami neked szól. (Tehát az előző blogon lévő hármas pontra!)
  5. A szabályokat tedd bele a bejegyzésbe, úgy ahogy van, a tennivalókkal együtt.
  6. Küldd tovább egy embernek! Ha nem tudod, vagy nincs időd, írj emailt a díj létrehozójának! (stthetruthveryugly@gmail.com)  
Szabályok
  • A díjat egyetlen embernek kell tovább küldened!
  • Ez az ember nem lehet akárki! Olyan embernek kell adnod, akire felnézel, aki a legtöbb támogatást adja, vagy épp rengeteget segít neked a bloggal kapcsolatban! 
  • Ha nem tudod továbbküldeni, szólsz a díj kitalálójának, és ő továbbítja! Akit nem is ismersz, vagy nem érzed úgy, hogy az előző pontba besorolható lenne, nem adhatod oda neki!
  • Miért? Mert nem az a lényeg, hogy minél több díjad legyen, hanem, hogy kiérdemeld!
  • Előfordulhat, hogy az illető már kapott ilyen díjat. A készítő nem szabja meg, hogy ne kaphasson senki újat, csak egy időkorlátot csinált! Egy hónapnak el kell telnie, tehát következő hónap ugyan azon napján már kaphat!
  • Ezért lehet valaki megpróbálná, magánál tartani a díjat, ami nem engedélyezett! Két hét a maximum, különben nem küldheted tovább, és a készítő választ ki valakit! (Ha írsz a díj létrehozójának, hogy el vagy havazva, de leírod kinek szeretnéd adni, ez nem történik meg!) Itt nevethetsz, hogy hogyan tudná nyomon követni. Nos, ez egyszerű. Egy embernek küldi mindenki tovább, így lehetséges!
És akkor jönne a választottam

Talán az illetőnek már elege van belőlem, mégis szeretném neki adni a díjat. Rengeteg embernek lehetek hálás, de elsősorban neki. Remélem FantasyGirl örömmel fogadja majd a díjat.
  
Ezzel el is indítom a Peetagey Smile Gratitude Award-ot,
xo Peetagey Smile 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Peetagey Smile!

    Itt is szeretném megköszönni, hogy én lehetek az első díjazott! Nagyon sokat jelent ez az elismerés!

    3) A díjat szerencsendiónak szeretném küldeni, mert...
    + azok közül, akik nagy hatással voltak rám a bloggervilágban, már csak ő aktív
    + annak ellenére, hogy viszonylag későn(?) csatlakozott az olvasóim táborához, azt hiszem, az össze blogomat olvasta, és az elapadhatatlan lelkesedése, támogatása igazi ajándék számomra
    + nélküle sosem olvastam volna TID fanfictiont, pedig kár lett volna kihagyni, mert nagyszerű történet jól megírva, alaposan felépített szereplőkkel és váratlan fordulatokkal
    + a POINTLESS-t most már el sem tudnám képzelni nélküle
    + hálás vagyok, hogy emberileg is megismerhettem. Sokat jelent a barátsága.

    4) A szavaidra nem is igazán tudom, mi mondhatnék. Nehéz elhinnem, hogy ennyire inspiráló lehetek valaki számára, de nekem pedig rengeteget jelent, hogy olyan Olvasóim lehetnek, mint Te! Boldog vagyok, amiért bátorságot, kezdőlöketet adtam ahhoz, hogy történetet írj, mert az én életemben igen fontos személyek álltak e lökés mögött. Remélem, hogy a jövőben továbbra is csak boldogságot fog nyújtani neked az írás, és én sem fogok csalódást okozni. Még egyszer köszönöm a megtiszteltetést!

    Ölel, FantasyGirl

    Ui.: Remélem, tényleg nem haragszol, hogy ilyen formában "tettem ki" a díjat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága FantasyGirl!
      Ne haragudj, hogy az előző válaszom töröltem, de egy fáradt nap után sok hibát ejtettem, és nem akartam úgy hagyni, utána pedig el is felejtettem írni, annyira el voltam havazva :(
      És akkor újra:
      Természetesen nem gond, és köszönök mindent, főleg hogy írsz, és hogy ilyen vagy az olvasóiddal! Soha ne változz meg! ♥
      További sok sikert kívánok :*

      Törlés