2016. január 5.

Az a kis névelő...

Sziasztok!
Tudom, most nem egy értesítővel kéne jönnöm, hanem kritikával. Először nem is akartam írni, hisz az én figyelmetlenségemből adódott a hiba, de aztán úgy gondoltam, ebbe a pár percbe nem halok bele. Nem gondoltam, hogy egyszer bekövetkezhet egy ilyen probléma, most mégis ezért változik a rendelések sora. A címben említek egy névelőt... Nos, ez nem más, mint az 'az'. Ugyanis mikor elkezdtem olvasni a blogot, bennem fel sem merült, hogy 'Az elátkozott hercegnő' az nem egyenlő a rendelésben szereplő 'Elátkozott hercegnő'-vel. Szóval rosszat olvastam el, és ez csak ma derült ki véletlenül egy kérdésből.
Nos, az előzmény után, ha eddig nem kötött volna le a hülyeségem, mondanám, mi lesz! Egyel csúsztatok minden rendelést, mivel nem tudom behozni egy nap alatt egy három nap alatt néha alig megoldható melót. Bocsi, ha nem értitek, annyit tanultam a franciát és a törit, hogy már össze-vissza beszélek. 
A lényeget próbálom most már tényleg sűríteni! Megadtam a lehetőséget Annamarinak -az előbbi blog tulajdonosa-, hogy ha kéri, most már befejezem a kritikáját és megkaphatja. Ha pedig nem kéri, akkor a következő blog, amiről olvashattok, az Alexandra hercegnős sztorija lesz -az utóbb említett. Mindenképp átírom a határidőket három nappal, de ha az utóbbi opció lesz, akkor négy nap múlva, 9-én jön a 22. kritika. Ha pedig -de sok ma a ha- Annamari mégis kéri, akkor 'Külön értékelés' vagy 21.5. kritikaként kerül ki a következő három nap során valamikor.
Igyekszem,
xo Peetagey Smile 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése