2016. január 25.

Eredményhirdetés - Külön díjazott, avagy sem?

Bonjour!
Gondolom nem számítottatok rá, hogy lesz ilyen bejegyzés, őszintén szólva én sem, de hát mindjárt ki is derül, hogyan születhetett meg mégis. Köszönöm a 7100 fölötti oldalmegjelenítést, csodálatosak vagytok! ♥ A tizenöt feliratkozómnak is köszönöm, hogy nem iratkozott le! :3

Előszó
Nos, akkor a bejegyzésről... A színfalak mögött zajlott egy kis megbeszélés a nevezőkkel, hiszen én elfoglalt voltam, így miért ne kaphattak volna egy kis plusz időt? Aztán már a másik négy versenyzőről le is mondtam, erre utolsó pillanatban befutott egy újabb novella... Csak épp az eredményhirdetés után. Mivel minden ember munkáját úgy fair, ha értékelünk, ezért Babu történeténél egy kis szabályt hoztam. Ha húsz pont fölött van a pontjainak száma, megkapja a harmadik helyezést, akkor is, ha több a pontja, mint versenytársainak. Ha viszont nem éri el, akkor külön díjazott lesz, szerintem így igazságos!

Emléklap

A te nevezésedet is köszönöm Babu!

Eredmény /A képre kattintva Babu blogjára juttok!/

Helyezés
 Külön díjazott
Nyeremény: Egy hónapnyi reklám, mini interjú és külön oklevél

Gratulálok neked is! ♥

Az ő történetét itt olvashatjátok,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése