2015. október 9.

Gyors összegzés a mai katyvaszról

Halihó!
Ma teljesen felpörögtem, mikor rájöttem, hogy az első Ti választottátok bejegyzést kéne raknom. Szóval azonnal nekiálltam a Kísértetjárta helyek Magyarországon-nak, de rájöttem, hogy akkor már a szavazást is le kell cserélnem. Na meg ott van az a néhány cikk, amiről majd szeretnék írni, hát akkor legyártom a kérdőíveket, és kirakom nektek. De közben még a kritikákkal is foglalkozni kell, és ugyebár én minden bloghoz hozzárendelek egy számomra hozzáillő számot, vagyis kéne egy vázlatot csinálnom, hogy azok a nyamvadt dalok, mikről szólnak, így aztán már csak fel kell használnom őket. És mivel szerintem nagy valószínűséggel ez is egy összevisszaság lett, próbálom még jobban összegezni!

Újdonságok:
  1. Új bejegyzés - Ti választottatok #1
  2. Új lehetőségek amikre szavazhattok, most három közül választhattok.
  3. Kérdőíveket találtok az oldalsáv legtetején, megköszönném, ha szánnátok rá pár percet.
  4. Hamarosan kirakom a Without Shadow blogról való bejegyzésemet.
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése