2015. december 5.

15. kritika - Mennybéli szerelem

Bonjour!
Az utóbbi időben annyira elfoglalt voltam -és még leszek is, sajnálom!-, hogy nem is néztem a számadatokat. Így amikor a mai nap észrevettem mennyi, egyrészről nevetnem kellett a szám miatt, másrészről iszonyatosan hálás vagyok a 3333 oldalmegtekintésért, illetve, hogy a 6 feliratkozóm közül egy sem iratkozott le! Mert megtehetnék, mégis itt vannak továbbra is. Köszönöm mindenkinek! ♥ Egy kicsit más téma; még mindig lehet szavazni a következő Ti választottátok bejegyzésre, az eredmény pedig szerdán érkezik!  

Előszó
Az összes fejezet elolvasása utána csalódott voltam, mert egy igazán jó alaptörténettel találkoztam. Sajnálom, hogy nem lett jól kivitelezve, és talán a tanácsaimat, illetve, ha még valaki írt a Mennybéli szeremről kritikát, akkor az egészet egybesűrítve Réku javít a sztorin. Na de nem húzom tovább az időt, jöjjön a véleményem a blogról! Az értékelés során vedd figyelembe, hogy az utolsó rész, amit el tudtam olvasni, az a tizenötödik fejezet volt!

Fejléc
Akkor kezdeném a szereplőkkel. A női karakterrel nincs semmi gondom, viszont a férfi elég furcsán néz ki. Gondolom, híresség lehet, így nem hiszem, hogy ne lenne másik kép róla. Őszintén szólva ezen elég csapzott, és elrontja a lány eleganciáját. Balról a lépcső, jobbról pedig a ház jó ötlet volt, hisz bár nem fontos a történet szempontjából, mégis jól kitölti a megmaradt helyet. Jobb oldalon az óra nekem azt szimbolizálja, hogy Sophie-nak visszafelé számlálnak addig, amíg nem zárja le a múltját. A szereplők mindkét oldalán lévő gyertyatartók egy kis romantikára utalnak, de a rózsák egyáltalán nem illenek oda. A bal felső, illetve jobb alsó sarokban lévő minták úgyszintén, főleg a történet elolvasása után. A rózsaszín pedig bár szép szín, azt hiszem a blog tartalma miatt egyértelműen nem megfelelő. A trilógia címe elég jó, azonban a történet címével két problémám van. Egyrészről nem illik a sztorihoz, másrészről elírta a készítője. Ha jól ki tudom venni, akkor 'MennybéliS' van odaírva, és nem épp ez a címe.
Értékelés: 5/4.5
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhp-WtHhEy1n3Lkrxowo3CnMB_3r_vpRLTKRcWW3XwsVOCt8Fykhxr-9_-y9-4amiCqhf4-wvEQkx2oZ_DYh_KmfT9YAEk4qRPBO-IU4uUbkmnr9MdzzEnVDzC-fsZBNIKxEip7wQ9oebU/s1600-r/weiueb67uibs0o4vqh08.png

Design
Az oldalsávban a moduloknak nincs címe... Legalábbis ezt hiheti az, aki az oldalra megy. Igazából ott van mind, de mivel ugyan az a színe, mint amilyen az oldalé, ezért eltűnik, és csak kijelöléssel veszi észre az ember. 'A történetről' alatt semmit nem látni, ami elég zavaró, mert olvasás előtt szereti mindenki megtudni, mibe is akar belekezdeni. Aztán a menüvel volt még nagy problémám, ugyanis sok rész más címmel, de többé-kevésbé egyezik. Az 'Üdvözlet'-nél olvashatunk egy kicsit az íróról, illetve egy pár szó, hogy mit is tervez. A 'Szereplők'-nél elég furcsa nekem, hogy már olyan szereplők is fel vannak tüntetve, akik nem is szerepelnek még a sztoriban, de ez csak egy kis megjegyzés, mert egyéni döntés ki mit csinál itt. A 'Fejezetek'-nél az összes várható rész ott van már, és az éppen felkerülőhöz mindig azonnal kikerül a link. A 'Love of the Heaven trilógiá'-nál arra számítottam, hogy lesz valami sorozatról, de csalódnom kellett, mert csak linket kapunk. A versenyekhez, díjakhoz és cserékhez nincs hozzáfűzni valóm. A 'Rólam' rész teljesen felesleges, ugyanis nagyjából ugyan ezt olvashattuk már az 'Üdvözlet'-nél is. A trailer nagyon jól van megszerkesztve, és a zene is illik a videóhoz, azonban valahogy nem hatott meg. Ráadásul nekem a történet másik szála hiányzik belőle. Az információknál sajnálom, hogy a fejléc készítője nincs feltüntetve, mert megérdemelné az elismerést. A statisztika ugyan fontos, én a csevegőt előrébb helyezném.
Értékelés: 5/3

Történet
Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de életem eddig legelhanyagoltabb története. Az alapötlet tényleg nagyon jó, azonban a valóságtól elég elrugaszkodott. Az eddigi részek tele vannak helyesírási hibákkal, főleg az elején. A vesszők vagy nincsenek kitéve, vagy rossz helyre kerülnek. Látszik, hogy nincs bétája a blognak, és Réku újra sem olvassa a fejezeteket, különben feltűnne neki, hogy vannak értelmetlen szavak benne ("hq"), illetve néha rossz szó van a mondatban. Furcsa nekem, hogy van három rendőr a történetben, de amikor olyan helyzet adódik, amikor szükség lenne a munkájukra, ők úgy viselkednek, mint a civilek, akiket nem készítettek fel az egész szituációra. Sophie azon a bizonyos estén tudta, hogy nincs semmi rendben, főleg a hívások után, mégsem foglalkozik a kis Sarah-val, és védtelenül hagyja fent. Niki halála után pedig úgy viselkedik, mintha mi se történt volna, ennek ellenére sajnáltatja magát. A barátnője szüleit megértem, amiért őt okolják, de hogy a saját anyja is, elég hihetetlen. Azt sem értem, ha nem volt pénze, mert mindene a felrobbant házban volt, akkor hogyan vett jegyet? És a rendőrök miért nem keresték, amiért a folyamatban lévő ügy tanújaként lelépett? Az is érthetetlen számomra, hogy nem akarja megtalálni a barátnője gyilkosát, inkább éli tovább az életét. Natalie-ról azt állítja, a legjobb barát, ami Niki szemszögéből igenis nagy sérelem, hiszem bármit megtett volna barátnőjéért. Az, hogy a lányok nem dolgoznak az étteremben normálisan, sőt még Sebastian-ék sem, elég hihetetlen, és a valóságban ilyen nincs. Mivel a szereplők neve mind külföldi, ezért Patrik helyett Patrick-et kéne írni. velük kapcsolatban az nem tetszett még, hogy nincsenek jól a toldalékok; ezeket kötőjellel kell a névhez kapcsolni. Sajnálom, de én az olvasás közben sosem gondolkozom a kritikán, mindig csak utána jön ki belőlem a véleményem. Éppen ezért lehet, hogy ez az értékelés kissé kaotikus, de az olvasás után így éreztem helyesnek a sorrendeket. Őszintén szólva elég rossz, hogy ilyen alacsony pontszámot kellett adnom, hiszen egy elég jó alaptörténetről van szó.
Értékelés: 10/1

Miért pont ez? "...live with me forever now"


Interjú Rékuval

A két szál egymás mellett fog futni végig, vagy visszatérünk majd Sophie rendőri életére?
"Igazság szerint igen, a két szál egymás mellett fog futni, és nem valószínű, hogy visszatérünk Sophie korábbi életére. Talán egy kicsit még lesz egy kis visszatekintés, de ne gondolj semmi nagy dologra. :)"

Megtudunk többet az ügyről? Vagy nem is tervezed megoldani az olvasók előtt?
"Igen, ahogy halad előre a cselekmény lassan mindenre fény derül majd. Mindenképpen megfog oldódni az ügy, de majd csak az utolsó fejezetek felé csak."

Mióta írsz? Van más blogod? Ha igen, mi a címük?
"Körülbelül 14 éves korom óta. Ez volt az első blogom, a Mennybéli szerelem, de annak idején olyan rosszul sikerült, hogy most újra írom. Sokkal részletesebben, sokkal izgalmasabban talán. felnőtt fejjel már látom, miket hibáztam annak idején. Igen van más blogom is, a The Originals - a nemes csábító, amit a kedvenc sorozataimról, a Vámpírnaplók és a The Originalsal mintáztam. Bár ott elakadtam mostanság, de még befogom fejezni. De nemsokára, ha befejeztem a Mennybéli szerelem című blogom jön a folytatása ugyanis 3 részt terveztem belőle, csak mások lesznek a főszerepben. Már alig várom, hogy azokat is elkezdhessem, hiszen már most rengeteg ötletem van azokkal kapcsolatban."

Köszönöm a válaszokat,
xo Peetagey Smile

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát, remélem sikerül majd kijavítanom őket! :D Hálás vagyok, hogy foglalkoztál vele és részletesem le is írtad nekem. :)
    Nem ígérem, hogy kitudom javítani, de megpróbálom :D

    Még egyszer nagyon köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Örülök, ha tényleg segítettem :)

    VálaszTörlés