2015. december 25.

Karácsonyi bejegyzés #5 - Karácsonyi körmök

Bonjour!
Köszönöm, hogy eddig velem tartottatok, igyekszem nem untatni titeket. Holnap jön egy novella, addig is: körmök! Köszönöm a 4730-nál is több megjelenítést és a 12 feliratkozónak, hogy nem léptek le :* ♥

Előszó
Bár nem vagyok oda annyira a köröm festésért -nuku tehetség, ez van-, azért hoztam nektek pár ötletet, amiket a saját színeitekre kicserélve is jól mutatnak!

Az osztálytársam gyönyörű körmöket csinál nem csak magának, de másoknak is, azonban képekben nem tudom megmutatni az ő trükkjeit. Ezért próbáltam az interneten keresgélni, és néhányat találtam is, amik remélem elnyerik a tetszéseteket. Ötödik naphoz híven, öt köröm készítését hoztam nektek részletesen, illetve egy könnyűt és egy bonyolultat ránézés alapján tudtok elkészíteni!

1. Karácsonyfa kicsit máshogy

2. Ezüst fenyő

3. Rendes fenyőfa

4. Masni - Ehhez kicsit több ügyesség kell
 

5. Szívecske




 +1 Nagyon könnyű: Hóember
 


+1 Bonyolult: Táj - Itt szinte teljes mértékben a kreativitásotokra kell hagyatkoznotok, de megéri!

Remélem tetszett a bejegyzés,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése