2015. december 11.

Karácsonyi bejegyzés #Előkészületek

Bonjour!
Sajnos ma nem kritikával érkeztem, ugyanis sokat vállaltam be, és az előző kettőt is csoda, hogy időben meg tudtam írni. A következő pedig két évados -amit csak ma vettem észre-, a lemaradásomat pedig behoztam, szóval úgy döntöttem, nem kapkodom el a kritikát, inkább akkor másik bejegyzést hozok ma.

Előszó:
Ugyan még lenne két nap a szavazás lezárásáig, de azt hiszem egyértelmű. hogy szeretnétek Karácsonykor, vagy épp a környékén bejegyzést, tehát már most nekikezdek az előkészületeknek! Egy kis szavazás lenne most is, ahogy azt beígértem, annyi különbséggel, hogy már az időtartamról is kérdeznélek titeket:

Aki már beküldte az ötletét, azt megkérném, hogy magyarázza meg milyen inspirációkra, segítségekre gondol, a többit nem kell újra kitölteni! Előre is köszönöm!

    


Egy kis magyarázat:
Eleinte nem igazán tudtam, hogy milyen bejegyzést is kéne csinálnom az ünnepek alkalmából, és féltem, hogy nem lesz időm kitalálni semmit, de hál' istennek, ez nem így volt. A témákat illetően szeretném egy kicsit kifejteni, hogy hol mire gondoltam, ha nem bánjátok.
  1. Verseny: Ezt próbálom egy kicsit eredetivé tenni, és nagyon remélem, hogy tényleg nem volt még ilyen. Itt előnyben vannak a történetes bloggerek, hiszen egy novellaíró versenyre szeretnélek invitálni titeket, egy picit máshogy. Ha majd eljön a verseny ideje, és el fog, mert vagy most lesz, vagy majd valamilyen másik alkalmat kerítek neki, akkor bővebb infókat is találtok, ígérem!
  2. Kérdezz-felelek: Sokszor voltam már olyan helyzetben, hogy egy írótól/írónőtől kérdezni akartam valamit, de nem tartottam illendőnek, így inkább hagytam a fenébe, és nem zaklattam. És gondolkoztam, mi van, ha van néhány ember -nem hinném, hogy sokakat érdekelne velem kapcsolatban bármi is, de azért megadom az esélyt-, így bedobtam ezt a lehetőséget is.
  3. Interjú: Mivel kisebb interjúkat szoktam csinálni, egyértelmű volt, hogy az opciók között ez is helyet kap. Itt is a ti leményeteket kérem majd ki, de a választott időszakban, minden nap. Magának az interjú alanyának tudnia kell róla, különben nem érvényes, és kiszedem a lehetőségek közül.
Kicsit össze-vissza lenne, ha leírnám, szóval összegzem! Ha interjút választotok, akkor a menet (Példa a 25-26-i napok):
Szenteste:  
Szavazás az íróra (21:00-00:00)

Karácsony, 25-e:  
Még mindig szavazás az íróra (00:00-9:00)
Kapcsolat felvétel és lehetséges témák kiválasztása (9:00-13:00)
Szavazhattok a témákra (13:00-16:30)
A kiválasztott témában összeállítok pár kérdést, és beszélek róluk a választottatokkal (16:30-19:00)
Interjú várható kitétele (20:00-21:00)
Újabb interjúalanyok szavazásának indítása (21:00...és ahogy már leírtam, ugyan úgy folytatódik)   

Fontos! A Karácsonyi bejegyzés(-sorozat) kezdete előtti napon lehet az íróknak jelentkezni, vagy másokat jelentkeztetni, és onnantól kezdve csak akkor teszek be embereket, ha még az újabb szavazás előtt ír. Ha már egy megkezdett alatt, akkor a másnapiba csúszik át! Azonban az is előfordulhat, hogy nem lesz annyi jelentkező, mint ahány napról lenne szó, ilyenkor majd valami karácsonyi dolgokkal kapcsolatos értékelést, vagy beszámolót kaptok, majd még kiderül!


Remélem, nem vagytok csalódottak,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése