2016. július 24.

20.000 oldalmejelenítéses verseny

Bonjour!
A következő kritika hamarosan érkezik, igyekszem a nyaralás kezdete (augusztus 1) előtt még minimum kettőt hozni!

Előszó
Már említettem, hogy szeretnék egy versenyt, így 20.014 kattintás után itt is vagyok vele! Maga a játék ötlete nem saját, az Aranymosás oldalán láttam, amikor legutóbb kíváncsiságból felnéztem. Mindjárt el is mondok mindent! Ha bármi kérdés, óhaj, sóhaj, akármi van, írjatok! :)

Verseny
Az oldalon 100 szavas játékként vált ismerté, lehet van, aki ennyiből már tudja is nagyjából a feladatot. A lényege, hogy az író nem lépheti át a száz szót, aki megteszi, kiesik. A téma természetesen egységes. Egy dalszöveg két sorát kell beleépíteni a kis szösszenetbe, hangulatilag pedig illeszkedniük kell egymáshoz! Ahhoz, hogy részt vehess a versenyen, kommentben kell jelentkezned!

Nyeremény
Nyilván vannak, akik kíváncsiak, mi a nyeremény. Nos, nem szolgálhatok sokkal. Nem vagyok sem tehetség, sem a nagy jutalmak híve, így elsősorban tapasztalat. Persze a nyertes - tíz jelentkező fölött három nyertes-, ha rendelkezik bloggal, kérhet ajánlót, esetleg ha van olyan őrült, akkor kritikát is!

Hogyan nézzen ki a jelentkezésed?
Név 
Peetagey Smile - Ha alapból ezzel a névvel jelenik meg az üzenet, akkor felesleges, de egyébként kérem! Lehet blogger, vagy eredeti, nem számít!
Blogod
STTIVU vagy Spoiler, spoiler hátán, tehát vagy rövidítve, vagy kiírva is szerepelhet, viszont a linkhez ragaszkodom! Nem szükséges, bloggal rendelkezned, anélkül is jelentkezhetsz, ám így nincs semmiféle nyeremény, amivel szolgálhatok!
/Szösszenet/
Fontos, hogy ott legyen a megírt történet! Nem muszáj rögtön beküldeni, de a saját jelentkezésed alatt jelenjen meg, egy válaszként!

Mi az az említett két sor?
A dallal nem szórakoztam, így azt a számot választottam, ami ezen rész megírása közben szólt! Ez nem más, mint Train: Drive by-ja! A dalszöveget angolul és magyarul is megtaláljátok itt, nem saját munka, köszönöm, bárki is fordította! Az említett két sor ott is ki van emelve, de itt is írom: "So let's skip the "how you been" / And get down to the "more than friends" at last", illetve "Szóval hagyjuk a "hogy, s mintet" / És legyünk "több, mint barátok" a végére". Angolul és magyarul is engedélyezett a felhasználása!

_____

Verseny időtartama
2016. 07. 04., vasárnap - 2016. 07. 29., péntek (00:00)

Eredményhirdetés
2016. 07. 31., vasárnap

_____

Minden jelentkezőnek sok sikert kívánok,
xo Peetagey Smile

6 megjegyzés:

  1. Szia! Úgy látom én vagyok az első jelentkező.
    Szóval:
    Név: Sky Jensen
    Blog: http://tiltottgyonyorskyjensen.blogspot.de
    Sosem írtam még ilyen formában, ilyen kikötéssekkel semmi és nem is olvastam, szóval, csak bízni tudok benne, hogy jó lesz amit összehoztam.
    Cím: Srác a suliból ( ha kell)

    Abban a pillanatban tudtam, mikor először megláttalak, hogy te, több leszel számomra mint egy lány, a suliból.
    Minden reggel halvány mosollyal az arcodon üdvözöltél, mely számodra egy kedves gesztust, nekem viszont a napom fénypontját jelentette életem nehéz hétköznapjaiban. Bevallom, minden reggel úgy próbáltam a szekrényemhez jutni, hogy te felfigyelj rám. Kerestem a pillantásod, próbáltam közeledni, de neked mindig csak egy srác voltam az évfolyamból. Most, azonban, ennyi idő után összeszedtem minden bátorságom és eléd álltam, hogy elmondjam mit is érzek irántad, Szóval, hagyjuk a "hogy, s mintet" És legyünk "több, mint barátok”,csak egy esélyt kérlek(...)

    Izgatottan várom az eredményt. Ölel: Sky Jensen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3 Igen és köszönöm, hogy megnyitottad!:D
      A jelentkezésedet elfogadtam, viszont a szösszenetet nem olvastam el -majd az összeset egyszerre-, de biztosan megfelel a feltételeknek!
      Sok sikert :3

      Törlés
  2. Hello!
    A nevet láthatod, blogot jelenleg nem írtam, viszont a feladat tetszik, úgyhogy tessék!:)

    Emlékszel még? Aznap már harmadszorra futottam beléd, valahogy mindig a látókörömbe keveredtél. Már akkor tudtam, hogy ez több lesz, amikor dühödben felrúgtad a szemeteskukát és bemutattál az asztalnál ülőknek. Mióta ismertelek, mindig tudtál meglepetést okozni. Utánad mentem, az ujjaidat a falon húzva végig dúdolgattál egy dalt. Tudtad, hogy követlek, mindig tudtad.
    - So let's skip the "how you been” and get down to the „more than friedns” at last.
    Lefordultál balra, kacéran rám kacsintottál. Végig arra tudtam gondolni, hogy megőrjítesz és hogy a barátod ki fog nyírni, amiért átvettem a helyét. Szívás másodiknak lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy megtetszett, a te szösszenetedet sem olvasom el, majd csak a lezárás után! :)
      Sok sikert kívánok neked is! :3

      Törlés
  3. Szia én is jelentkezem. A nevem egy kicsivel fentebb meg találod.
    Blogom címe: YouTube élet.
    Link: http://dragmedown2.blogspot.hu/

    Emlékezel még ara mikkor meg kértelek, hogy járjunk-e? Én színtisztán emlékszem rá. Egy nyári este volt, pont azon a nap volt az mikkor én vitelek haza délután az iskolából. Az autón a tető le volt húzva a nap hétágra sütött pont egy réten haladtunk át, a rádióból Train – Drive by című számuk szólt. Pont a refrénnél tetem fel ezt a kérdést:
    - Kérhetek-e egy esélyt arra, hogy szóval hagy hagyjuk a hogy, s mintet és legyünk több mint barátok a végére?
    És azóta már itt álunk az élőt, hogy össze kössük egymást a jóban és rosszban az isten színé ellőt egy életre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Ennek örülök. :) Ha nem írod a nevet, csak a blogot, akkor is tudom, mert kritikára vársz:D (Igyekszem!)
      A rövid történetedet nem olvasom el, a tiedet is csak a lezárás után!:D Sok sikert :3

      Törlés