2016. július 12.

Eltűntem

Igen, tudom, bocsánat!
Múlthét szerdán akartam hozni a bejegyzést, de el kellett tolnom.
Aztán hétvégére terveztem, de ismét közbejött minden.
Megígértem Zsazsinak, hogy ma kiteszem. De nem tudom.
Reggel 7-kor keltem, dél után estem haza, mert segítenem kellett a vásárlásnál. A kocsiba olvastam, a még kimaradt részeket, azonban így van jócskán. Utána azonnal nekiálltam gépelni,  azonban rengeteg történetnél érzem úgy, összecsaptam az értékelést, és bár óriási pofátlanság, hogy nem tudom betartani az ígéretemet, annyira még tartom magam, hogy akkor is jó kritikát adjak ki a kezeim közül. Nem mondom, hogy az enyéim olyan hű de nagyon szuperek, viszont amit csak tudok, beleadok. 
Úgyhogy nem lesz ma bejegyzés, mert rohannom kell fürdeni, hamarosan indul a buszom, holnap estig pedig nem leszek elérhető. Nagyon sajnálom, hogy most ez így jött össze, sajnálom, hogy várnotok kell a bejegyzésekre! Igyekszem ezután több figyelmet fordítani a blogra, mert a SSH beindítására többet szántam a kelleténél. Ha csütörtökig nem kerül ki Zsazsi blogjáról a kritika, esküszöm elásom magam a kertben.
Sajnálom, és köszönöm a türelmet, 
Peetagey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése