2016. augusztus 8.

20.000 oldalmegjelenítéses verseny - Eredményhirdetés

Bonjour!
Míg nem voltam itt, azért gyűltek a kattintások, és huszonegyezer felett járunk, amiért eszméletlenül hálás vagyok! ♥

Előszó
A versenyre hárman jelentkeztek, így viszonylag rövid lesz a bejegyzés. Mivel nem mentünk tíz fölé, így csak egy nyertes lesz, nem nevezem meg a második, harmadik helyezettet. Nos, nem húzom tovább az időt!


Történetek
Nem akarom, hogy bárkinek keresgélnie kelljen a történeteket, úgyhogy bemásolom őket. A jelentkezés sorrendjében Sky Jensen, April O. Temple és Pioneer Bence szösszenete:

Sky - Srác a suliból
"Abban a pillanatban tudtam, mikor először megláttalak, hogy te, több leszel számomra mint egy lány, a suliból.
Minden reggel halvány mosollyal az arcodon üdvözöltél, mely számodra egy kedves gesztust, nekem viszont a napom fénypontját jelentette életem nehéz hétköznapjaiban. Bevallom, minden reggel úgy próbáltam a szekrényemhez jutni, hogy te felfigyelj rám. Kerestem a pillantásod, próbáltam közeledni, de neked mindig csak egy srác voltam az évfolyamból. Most, azonban, ennyi idő után összeszedtem minden bátorságom és eléd álltam, hogy elmondjam mit is érzek irántad, Szóval, hagyjuk a "hogy, s mintet" És legyünk "több, mint barátok”,csak egy esélyt kérlek(...)" 

April - Névtelen
"Emlékszel még? Aznap már harmadszorra futottam beléd, valahogy mindig a látókörömbe keveredtél. Már akkor tudtam, hogy ez több lesz, amikor dühödben felrúgtad a szemeteskukát és bemutattál az asztalnál ülőknek. Mióta ismertelek, mindig tudtál meglepetést okozni. Utánad mentem, az ujjaidat a falon húzva végig dúdolgattál egy dalt. Tudtad, hogy követlek, mindig tudtad.
- So let's skip the "how you been” and get down to the „more than friedns” at last.
Lefordultál balra, kacéran rám kacsintottál. Végig arra tudtam gondolni, hogy megőrjítesz és hogy a barátod ki fog nyírni, amiért átvettem a helyét. Szívás másodiknak lenni."

Bence - Névtelen
"Emlékezel még ara mikkor meg kértelek, hogy járjunk-e? Én színtisztán emlékszem rá. Egy nyári este volt, pont azon a nap volt az mikkor én vitelek haza délután az iskolából. Az autón a tető le volt húzva a nap hétágra sütött pont egy réten haladtunk át, a rádióból Train – Drive by című számuk szólt. Pont a refrénnél tetem fel ezt a kérdést:
- Kérhetek-e egy esélyt arra, hogy szóval hagy hagyjuk a hogy, s mintet és legyünk több mint barátok a végére?
És azóta már itt álunk az élőt, hogy össze kössük egymást a jóban és rosszban az isten színé ellőt egy életre."

Vélemény
A háromból csak egy helyen láttam címet, ami nem gond, hiszen nem is kértem. A végeredménybe nem számít bele, azonban nálam egy aprócska plusz pont. A sztorikat bemásoltam Wordbe, leellenőriztem a szavak számát. 
Bence sajnos meghaladta a száz szavas kritériumot, így az ő történetével kezdek. Ha nem lenne az azonnali kizárás, bármennyire is kegyetlenül hangzik, muszáj betartani a szabályokat, akkor is akad néhány hiba. Rengeteg helyen van probléma a helyesírással, illetve akadt szóismétlés is. Bár a megadott mondatot jól belehelyezte, számomra egy picit elrontotta a tudat, hogy a kérdést nem saját kútfőből tette fel, hanem a rádióban hallott dalból idéz. Ha ez az apróság nincs ott, a dalszöveg beleszövése számomra tökéletes lett volna! Összességében: Nem olyan rossz, az elképzelés jó, de vannak érdekesen fogalmazott mondatok. A helyesírásra is oda kell figyelni, bár van egy olyan érzésem, hogy telefonról lett írva, ilyenkor jobban résen kell lenni. A réten utazás elég furcsa, mert nem hiszem, hogy az iskolából hazafelé egy réten kell menni autóval.
Mivel a legalsó sztorival kezdtem, akkor haladok felfelé és April történetéről beszélnék. Egyetlen hibát találtam csak és a történetnek volt "utóíze". Kicsit lehangoló volt, hogy a srác tudta, a lánynak van barátja, mégis követte, tudván, mi lesz. A lánytól is elég szemét húzás; ha vele akar lenni, akkor ne játszadozzon a két fiúval. Ha meg fordítva vannak a nemek, akkor képzeljétek, hogy úgy mondtam. Összességében: A helyesírása szinte hibátlan, a történet is ötletes, nem a szokásos suliban játszódó, ami azonnal az ember eszébe jut a dalszöveg hallatán. Bár kissé kegyetlen a lánytól/sráctól, hogy játszik a másik két emberrel, előfordul ilyen az életbe, talán pont ezért tetszett. Az is adott egy kis pluszt, hogy bár rövid a történet, van lezárása.
És akkor Sky szösszenete. Sejtettem, hogy valaki majd jön egy olyan történettel, ahol megjelenik a suli. A dalszöveg nekem is eszembe juttatta, nekem is megfordult a fejemben, hogy ha írnék, akkor akár játszódhatna ott is. Azonban elég klisés, ami elvesz az élvezetből egy keveset. Ettől függetlenül voltak pozitívumot, amit mindjárt említek. A helyesírással azonban nem volt gond, néhány apró hiba csúszott csak be.  Összességében: Kicsit zavart, hogy a dalszöveg ennyire megmutatkozott. A kezdősorokat lehetett volna kisbetűvel írni, így jobban beleolvad. A sulis közeg egy kicsit nekem sablonos volt, de tetszett a fiú szemszög, így nem vált teljesen kliséssé. Itt is belefutottam a száz szavas kritérium hátrányába... Folytatni akarom a történetet, tudni, hogy mi lett velük!:D
Versenyzők! A javítást itt találjátok, az összegzést pedig inkább fentebb olvashattátok. 

Eredmény
Nem is húzom az időt, inkább csak gratulálok a három versenyzőnek. Mindannyian kitettek magukért, a legkiemelkedőbb azonban April volt. Az ő története a legélvezhetőbb, legkevesebb hibát tartalmazó szösszenet. Mivel nincs blogja, így ajánlót sem tudok írni, a kritika pedig még lehetetlenebb, azonban az előző verseny nyerteséhez hasonlóan, ő is 'elteheti' ezt a lehetőséget. 

Gratulálok és köszönöm a türelmet, 
xo Peetagey Smile

4 megjegyzés: