2016. augusztus 29.

Szünet, illetve mégsem...

Bonjour! Sziasztok!
Egy ideje fontolgatom, hogy megtegyem ezt a lépést. Eddig visszatartott, hogy megfogadtam, nem lesz szünet a blogon. Nos, végül is, félig betartom. Az a helyzet, hogy a rendelések egyre csak gyűlnek, engem pedig ez nemhogy motiválna, inkább elrettent az olvasástól. Így hát arra a döntésre jutottam, hogy egy ideig nem lehet kritikát kérni tőlem. Eddig sem jött minden nap egy-egy levél, továbbra sem fog, ezzel tisztában vagyok. Azonban szeretnék egy kicsit lassítani, főleg a suli miatt, amin nem segít, ha a blogok csak sokasodnak. Tehát a meglévő kérések nem vállnak semmissé, továbbra is haladok velük, csak új emberek nem kérhetnek. Nem tudom meddig tart ez, talán hamarosan úgy döntök, hogy oké, most már jól vagyok, mehet tovább minden. De az is lehet, hogy majd csak az utolsó tíznél jelentem be, hogy oké, mehet! Sajnálom, viszont tényleg szükségem van egy kis időre, mert eddig tepertem, igyekeztem tartani a lépést az olyan nagy design blogokkal, ahol többen vannak és akár kétnaponta tudnak posztolni. Jól van, nem beszélek tovább, a lényeget mindenki érti. 
Üdvözlettel, 
Peetagey

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nem rossz döntés, ha így érzel, mindenképpen szükséged van a pihenésre (vagy a tudatra, hogy nincs több).:)
    Amúgy szeretem a blogod, csak ilyen kritikásokra nem igazán szoktam kommentelni, de most... nos, megtettem.
    Szép napokat a nyárból (már amennyi maradt).
    xxLiz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Liz!
      Köszönöm, hogy írtál, jól esik olvasni, ha valakinek tetszik az, amit összehordok:D És köszönöm, hogy ennek ellenére kommenteltél!:D
      Neked is szép napokat!:)

      Törlés