2016. augusztus 12.

Blogger Award - Köszönöm a szavazatokat! ♥

Bonjour!
Igencsak meglepődtem, hogy 15 szavazatot kaptam, mert nem számítottam ennyi emberre! Néhányat tudok, hogy kik voltak, így nekik még nagyobb köszönet jár! Már az is nagyon jó érzés volt, hogy Andro gondolt rám, így bekerültem, de az, hogy senkinek nem szóltam, csak a blogokon kiírtam, közületek pedig néhányan vették a fáradtságot és szavaztak, az valami fantasztikus élmény! ♥ Gratulálok M. Ginnek a kategóriában való első helyezésért, őszintén szólva én is rá szavaztam. :D Ott van még a többi kategória, ott nem tudom, kik nyertek, majd megnézem az összegzést. 
Hogy a blogról is legyen szó. Ma tervezem kitenni a Ti választottátok #16-ot, remélem lesz időm este kitenni, na meg van még egy fontos dolog, amire várok, de ezt majd meglátjátok! :D
Még egyszer köszönöm, 
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése