2016. augusztus 14.

Kampány - Szótlanok beszéde

Bonjour!
Mindenki odavan, hogy jaj istenem, a bloggerközösség így, a bloggerközösség úgy. Miközben baromira nincs már egy nagy, kerek közösség, csak több kisebb, néha már érdekbarátságokkal. Igen, valami hasonlót mondott Monos Anett is, és Mercivel, illetve Szinykével teljesen egyetértünk! Csendben szemléltük az eseményeket, amiket a Blogger Málna váltott ki, közben jót röhögtünk Málna/Névtelen beszólásain és minden vitán. 
Tehát ideje egy újabb kampánynak, amiben talán ti is láttok értelmet! Ha nektek is elegetek van ebből, elő a popcornnal, és élvezzétek a showt! Miről is van szó? Egyszerű! Vitát látsz és viszketnek az ujjaid, hogy kiossz valakit? Ne tedd! Menj fel skype-ra, messengerre, facebookra, lényegtelen hova! Indíts egy hívást, írj egy üzenetet és beszéljetek a barátaiddal! Tök mindegy, miről! Ott éljétek ki magatokat. És láss csodát, meglepő dolog fog történni: Senki sem fog vitatkozni! Hűha, erre még te sem számítottál, igaz?
Új barátokat akarsz? Beszélgess másokkal, esetleg rögtön jöjjön a videóhívás! Zavarban vagy? Kit érdekel? Első alkalommal idétlenül röhögtem, amikor Mercivel beszéltünk, vagy csak bámultam a kamerába. Aztán jött Szinyke, hárman pedig sokkal jobban feloldódtunk. Szóval akár beszélgess csoportban! 
Egyél közben fagyit.
Vagy csokit.
Örökítsd meg a pillanatot.
Mindegy! De egy-egy esemény ne azért legyen emlékezetes, mert hú de jót vitáztatok. Ha annyira változást akar mindenki, akkor itt az ideje, hogy mindenki tegyen azért, hogy ne jobban széthúzzon a társaság! Tedd emlékezetessé azt az időszakot, amíg jelen voltál a bloggervilágban! Szerezz valódi barátokat! emlékeket! 


Támogatod mindezt? Tedd ki a plecsnit, a link pedig mutasson ide! Aztán keress embereket, akikkel majd dumálhatsz!
Üdvözlettel,
Merci, Szinyke, Peetagey

6 megjegyzés:

  1. Szia/sziasztok!
    Én tökéletesen egyetértek veletek. Dehát hiába tépem a szám, akkor is lesz valaki, aki gyorsan megy, ès vitát gerjeszt. Én pedig csak hátradőlök, és sokszor kikerekedett szemekkel olvasom a kommentháborút. Szóval... a plecsnit valahova kiteszem, bár még nem tudom, hol mutatna jól (mindenhol :D). Naésszóval... emberek, aki gondolja, lökjön egy üzit ennek a zakkant huszasnak!
    Puszillak titeket!
    Üdv Heather!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönjük a támogatást, jó látni, hogy valakinek felkeltette az érdeklődését. :3
      Nos, volt már alapból egy csoportunk, úgyhogy engedelmeddel már bent is vagy!:D

      Törlés
  2. Szia! Nagyon aranyos (tényleg, kedves) cikk, és okos is. Olyan kis békítő ami próbál a jó dolgokra rávilágítani. Érdekes ez a blogger közösség, én már több, mint két éve bloggernek nevezem magam, de nem igazán találtam meg ezt a közösséget, pedig mindig vágytam rá, hogy a tagja legyek. A blogger awardból kimaradtam, a Málna hülyeségét pedig döbbenten lestem. Rosszabb mint a politika... Az emberek hülyék, és mivel a bloggerek is emberek, mire számítottunk? Mindenesetre én nem tudom hova tenni ezt az egészet, meg jóformán semelyik részét sem. Szerintem ez egy átlagos hülyeség, akivel/amivel nem lehet mit kezdeni. Felesleges a vita, hisz eredménytelen, ugyanakkor valahogy elég dühítő is, főleg annak a felháborodását értem, akit jelöltek. De ugyanokkor tétlenül állok az egész feltt döbbenten, és nem értem ezt az elképesztő baromságot. Tényleg a politikához tudnám legjobban hasonlítani a helyzetet. Az ilyen ostoba...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igen, mióta visszatértem ide, én is mindig egy nagy közösségre vágytam, de hamar koppantam. Viszont hé, ez mind nem számít! Keress olyan embereket, akikkel jól érzed magad, velük beszélj. Én is ezt teszem egy ideje és baromi jó érzés, hogy egyre több embert ismerek meg, akikkel egyre jobb viszonyt alakítok ki.
      Szóval nem érdemes erre a 'bloggerpolitikára' figyelned, mert annak úgysincs értelme. A barátkozásnak azonban van! :3

      Törlés