2016. szeptember 18.

Évforduló #1 - Egy éves a blog!

Bonjour!
Hűha, el sem hiszem! Egy éve boldogítalak titeket és még senki sem akadt ki a baromságaimon! Hihetetlenek vagytok, komolyan! Őszintén szólva, még nyáron voltak terveim, hogy mik is lehetnének a mai napon, azonban ebből semmi sem lesz meg. Egyszerűen ez a tizenegyedik egy szétcsúszós év, amikor semmi sem sikerül úgy, ahogyan szerettem volna. A hétvégéim zsúfoltak, nem fér bele minden, amit eltervezek, úgyhogy a kitalált játék ma mégsem lesz megtartva! Még fél éve meghirdettem egy játékot, amire szép számmal jelentkeztetek is, ám az egyik versenyző közben 'kiesett' tegnap pedig egy történet futott csak be. Úgyhogy ezzel még nem tudom, mi lesz, majd kitalálok valamit. Viszont ideje a bloggal foglalkozni, úgyhogy jöjjenek az adatok! 

~ Hihetetlen, de 1 éve vagyok jelen.

~ Eközben 154 közzétett bejegyzés született.

~ Ebből 52 kritika volt.

~ És ott van még 15 piszkozat.

 
~ Azért van 21 oldal is.

~ Rengetegszer írtatok már nekem, 294 megjegyzése van a blognak.

~ A megtekintések száma is eszméletlenül magas, 23.660-nál tartunk.

~ Néhányan annyira megbíztok bennem, hogy fel is iratkoztatok, pontosan 39-en vagytok így ezzel. 

~ Egy-két ember kihasználva a Google+-t, 3-szor osztotta meg valamelyik bejegyzésem. 

~ Ha úgy vesszük 6, de mondhatom, hogy 7 fejléce van eddig a blognak. Igyekszem néha lecserélni, hogy változatos legyen az oldal, így köszönöm azoknak, akik teljesítik a nagy kéréseimet! Eddig hat fejléc került ki és elsején jön a következő, ami az egyik személyes kedvencem a rajta lévő karakter miatt! 

~ A legtöbb kattintást a mai nap játékával értem el, ezt 418-szor nyitottátok meg, ami nem semmi.

~ A legtöbb komment, amit kaptam tőletek egy bejegyzés alatt, az 17 darab volt.

Nagyon sokat jelent nekem, hogy ennyien olvassátok azt, amit írok, illetve a kommenteket! Igyekszem továbbra is rászolgálni minderre, megpróbálok nem csalódást okozni! Tudom, hogy mostanában kicsit necces az új bejegyzés kérdése, de hamarosan remélhetőleg ráállok erre az egész tizenegyedikes-faktos dologra és újult erővel gyártom nektek a bejegyzéseket!  
Nem is beszélek tovább, úgyis elegetek van már belőlem, sokat ömlengek mindig arról, hogy mennyire hálás vagyok. Szóval inkább megyek és készülök holnapra, mert azzal még úgysem végeztem. Köszönöm, hogy itt vagytok, hogy olvastok, hogy elviseltek, hogy néhanapján nevettek egy-egy hülye megszólalásomon. Csak... egyszerűen köszönöm! Ou merci, je ne sais pas pourquoi je parle français, mais merci! Ha már egyszer franciául szoktam köszönni. És ennyit talán még le tudtam írni magamtól helyesen! Talán...

2 megjegyzés:

  1. Congratuation!!! :D Sajnálom, hogy nem írtam azonnal, amint észrevettem, hogy kikerült az 1. évbúcsúztató poszt, de a mondás is úgy tartja, jobb később, mint soha és Néma olvasónak a blogger sem érti szavát, szóval - bár tudom, tudod, hogy tud... khm... - egy hatalmas gratuláció neked azért, mert ilyen elképesztő mennyiségű kritikát és egyéb posztot írtál, ráadásul nem is ez az egyetlen blogod, szóval dupla akkora az elismerés. *hatalmas ölelés*
    Remélem, a következő ilyen posztodnál nem fogok késni egy napot sem - és itt nem ér, ha SSH lesz 1 éves. Ennek kell betöltenie a kettőt... aztán még nagykorúvá is kell válnia, mert ugye a középiskolás évek a "legszebbek" mindenki életében*... és a többi, és a többi hasonló szöveg.

    /*épp ma olvastam ki a Long, long sleep-et. Imádtam azt a könyvet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám!
      Ne haragudj, hogy csak most reagálok a kommentedre, de tudod, hogy én is el vagyok havazva! Ugyan, ne szabadkozz, így is örülök, hogy írtál! Köszönöm a kedves szavakat, el sem hiszed, mennyire feldobtál most! *viszonozza az ölelést*
      Értettem, akkor jövőre. ;) A gimi a legszebb, hogyne! :'D

      Úúú, azt én is elkezdtem, még nyolcadikban, csak aztán nem került hozzám a könyv, utána meg már nem volt kedvem elolvasni:D De lehet, hogy ráveszem magam:D

      Törlés