2016. április 7.

Kihívás - 25. nap

Bonjour!
Egy elég érdekes meghatározás volt a mai, de nekem speciel nagyon tetszik:D Sajnos a szombati kritika biztosan csúszni fog, mert aznap rokonlátogatás lesz, korán indulunk és későn jövünk a távolság miatt, de ha lesz időm, kiteszem a bejegyzést!

Mai kihívás
Az a karakter, akire a legjobban hasonlítasz.

A borítón lévő lány.
Név: Kiara Westford
Amiben szerepel: Tökéletes kémia 2-3.
Megalkotója: Simone Elkeles

Magyar cím: A vonzás szabályai (Tökéletes kémia 2.)
Eredeti cím: Rules of Attraction (Perfect Chemistry 2.)

Fülszöveg
"A szókimondó, és meglehetősen szabadszájú középső Fuentes testvér, Carlos, nem találja a helyét Mexikóban, ezért a család visszaküldi Amerikába Alex és Brittany közelébe, hogy távol tartsák a bajtól. Ami természetesen Coloradóban is rátalál. Már az első hetekben összeakasztja a bajszát a helyi kábítószer kereskedőkkel, ráadásul megismerkedik egy különös lánnyal, aki szabadidejében hegyet mászik, autót szerel, és meleg a legjobb barátja. Carlos úgy gondolja, hogy Kiara Westford túl jó hozzá, ezért igyekszik érzelmileg nem belebonyolódni a kapcsolatba. Kiarát viszont elvarázsolja az a néhány pillanat, amikor Carlos az igazi énjét mutatja meg. Szó szerint fájdalmas az egymás felé vezető út. Vajon mindketten túlélik a közeledést?"

Miért?
Hű, annyi karakter lehetne; akár fiú is. Rengeteg olyan tulajdonságom van, amit a könyvekbe is beletesznek. Milyen meglepő! Mégis, talán Kiara az a szereplő, akire a legjobban hasonlítok. Külsőre nagyon hasonlóak vagyunk, természetre viszont... khm... na jó, először a jó tulajdonságok jöjjenek! Én is szeretek túrázni, mint Kiara és enyhén fiús vagyok. Bár én nem dadogok, azért volt egy időszakom, amikor nagyon zavarba tudtam jönni, és úgy éreztem, mindenki engem néz, ami kissé irritáló, örülök, hogy levetkőztem ezt. Aztán ott van a hűség; Kiara az a csaj, aki nem hagyja, hogy a családját bántsák, az öccsével pedig bármikor ráért játszani, az ő boldogsága szinte a legfontosabb. Nekem ugyan nincs öcsém, de nem gáz, egy báty is jó!:D Imádtam, hogy Carlosszal folyton szórakoztak, keresztbe tettek egymásnak. Előfordul, hogy én is ilyen vagyok, viszont ez most lényegtelen. Nem mintha nem lennének sztorik. :$ Na és akkor a rossz tulajdonságok: baromi önfejű és makacs vagyok, mint Kiara. Nem tehetek róla, ez van! Ennek ellenére a történet során is rengetegszer megmutatkozott, hogy mennyire logikusan gondolkodik, illetve a félelmeit legyőzve képes segíteni másoknak. Oké, ez mondjuk kevésbé illik rám, nem akarom magasztalni magam előttetek, mert ez már abba hajlik át! Búcsúzóul pedig már csak elárulom a legnagyobb hasonlóságot kettőnk között. Aki szokta látni a csoportokba, hogy megosztok egy bejegyzést, vagy személyesen ismer, esetleg beszélgetések során már szóba került a nevem, tudhatja, hogy engem is Kiarának hívnak. És nem, nem róla kaptam a nevem! Na eleget árultam el magamról, ideje búcsúzni!

Mindenképp ajánlom, 
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése