2016. április 8.

Kihívás - 26. nap

Bonjour!
Jelentem, a holnapi kihívásos bejegyzés kész és a Ti választottátoknak is nekiálltam már, ma érkezik!:D

Mai kihívás
Egy könyv, ami megváltoztatta a véleményedet valamiről.

Magyar cím: Angyalok bukása (Angelfall 1.)
Eredeti cím: Angelfall (Penryn & the End of Days 1.)

Fülszöveg
"Hat hete már, hogy az apokalipszis angyalai alászálltak, és elpusztították a modern világot. Nappal az utcai bandáké a hatalom, de az éjszakákat a rettegés és a babona uralja. Mikor az angyalsereg harcosai tovaszállva magukkal ragadnak egy gyámoltalan kislányt, annak tizenhét éves nővére, Penryn, mindenre elszánja magát, hogy visszaszerezze a húgát.
Mindenre. Ha kell, akár arra is hajlandó, hogy alkut kössön egy ellenséges angyallal.
Rafi félelmetes harcos, de most legyőzötten, szárnyaitól megfosztva, félholtan hever a földön. Korszakokon átívelő háborúkban vívott győztes csatákat, most pedig egy éhezéstől legyengült tinilány menti meg az életét.
Miközben átvágnak a sötétségbe és káoszba merült Észak-Kalifornián, csak egymásra támaszkodhatnak a túlélés érdekében. Kénytelenek együtt megtenni az utat, hogy eljussanak San Franciscóba, az angyalok fészkébe, ahol Penryn mindent kockára tesz, hogy megmentse a húgát, az angyal pedig kénytelen legnagyobb ellenségei könyörületességére bízni magát, hogy újra a régi lehessen."

Miért?
Igen, említettem már ezt a könyvet, de ez most lényegtelen. Felmerülhet a kérdés, vajon miről változtatta meg a véleményem. Először is az angyalos könyvekről. Minden sorát imádtam, egy rossz szót nem tudok mondani rá, pedig utáltam az angyalokat. Aztán elolvastam, és huss! Rafi függő lettem... A másik dolog kicsit furcsább. Soha nem volt igazi mottóm, mindig csak ráfogtam, hogy akkor legyen ez. De olvasás közbe találtam egyet, amit azóta imádok, használok. Nem túl nagy szám, nekem viszont tetszik és ez a lényeg. Mivel önvédelemre járok, ezért nekem még találóbb, valószínűleg ezért tetszett annyira meg. Szóval az idézet:
"Ha akkora vagy, hogy körülötted mindenkire felfelé kell nézned, akkor nincs olyan, hogy tisztességtelen küzdelem."
Egyébként gondolkoztam az Éhezők viadalán is, ami inkább arra mutat rá, hogy az emberek lehetnek gerinctelen férgek, és sokszor tesznek is valamit, amivel ezt igazolják. Azonban ez most mellékes, azt a trilógiát mindenki ismeri!:D

Mindenképp ajánlom, 
xo Peetagey Smile

2 megjegyzés:

  1. Érdekes mottónak ez az idézet, de tény hogy van benne valami... valami, ami megfogja az embert. Vissz-visszatér és újraolvassa.

    VálaszTörlés