2016. június 13.

Kérdezzetek!

Bonjour!
Mint láthatjátok, új külsőt kapott a blog, ami ugyan tervben volt, de csak holnapra. Ennek az az oka, hogy holnap biztosan nem lenne hozzá kedvem suli után, ma viszont 'szabadnapos' vagyok. Úgyhogy nem csak új külcsín van, de már elérhető vagyok ask-on is. Igazándiból kb. két éve jelen vagyok ott, amit nem igazán reklámoztam, mert nem volt kedvem. Most viszont cuki leszek, töröltem minden eddigi baromságot és tiszta lappal indulok. Úgyhogy, ha bármi óhaj, sóhaj lenne, akkor nyugodtan zaklassatok! Peetagey-ként találtok fent és az oldalsávban a feliratkozó modul fölött van a link, hogy ne innen kelljen mindig belépnie annak, aki szeretne valamit.
Hamarosan jön a nyár és a bejegyzések,
xo Peetagey Smile

2 megjegyzés:

  1. Az eddigi három(-négy) közül, amire vissza tudok emlékezni, ez a dizájn tetszik a legjobban :') Tudom-tudom, nekem a pirosasabbak biztos jobban beférkőztek a szívedbe, de én már csak ilyen barnulgatós (egyben utalás a nyári nagy napozásokra) ember vagyok XD
    IGaz, meg kell még szoknom, hogy nem olyan élénk az oldalsáv, de azt hiszem hamarosan fel se fog tűnni ez a része :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiszed vagy sem, ez is nagyon tetszik, és nem vörös volt ezek közül a kedvencem :$
      A következő meg reményeim szerint halványzöld lesz, de ki tudja mit hoz a jövő :$ :D

      Törlés