2016. június 18.

Készülődés a blogszülinapra, avagy játék - Sorsolás

Bonjour!
Háromnegyed éves a blog, ez alatt az idő alatt pedig rengeteget köszönhetek nektek! Köszönöm a 25 feliratkozót és a 16.344 megtekintést! ♥

Előszó
A párokat és a témákat a random.org oldal segítségével sorsoltam ki, a miheztartás végett pedig képek is készültek ezekről. A jelentkezés sorrendje szerint kapta meg mindenki a saját számát, ezt azért feltüntetném.
  1. Zsazsi
  2. Szépvölgyi Dóra
  3. Adri
  4. Székelyhidi Bettina
  5. Ayu
  6. Smiley Smiley
  7. Jacobson Martina Edina
  8. Asley Scrab
  9. Tóth Orsolya



Párok
A párokat úgy sorsoltam ki, hogy beírtam, csak 1-9 között adjon ki számokat. Az első jelenti az első embert, a második pedig értelemszerűen a másikat. Mivel páratlanul vannak a versenyzők, ezért az utolsó csapatban hárman dolgoznak együtt, éppen ezért ők majd tőlem fognak rögtön a szavazás megkezdésének pillanatában kapni egy pontot, hiszen a három fő egy kis hátrányt jelent; nehezebb összedolgozni. Tehát:

Székhelyhidi Bettina és Szépvölgyi Dóra 




Adri és Tóth Orsolya


Asley Scrab és Zsazsi


Ayu, Smiley Smiley és Jacobson Martina Edina 
(Persze ezt már nem számoltattam ki, de hogy jól nézzen ki, és nekik is legyen kis képük, addig játszottam, amíg ki nem jöttek; szóval egy perc se volt!:D )

Témák
Ezeket is ugyanúgy osztottam ki, úgyhogy itt is szerkesztettem a képeket! Van lehetőség a cserére, ebben az esetben azonban a történet egy nappal később kerül ki, tehát hátránnyal indul! 

Utcabál és harag


Valaki elvesztése és öröm



Bőröndök összekeveredése és gyász

Kisállat befogadása és félelem

Összegezve
  1. Székhelyhidi Bettina & Szépvölgyi Dóra - Utcabál és harag
  2. Adri & Tóth Orsolya - Valaki elvesztése és öröm
  3. Asley Scrab & Zsazsi - Bőröndök elvesztése és gyász
  4. Ayu & Smiley Smiley & Jacobson Martina Edina - Kisállat befogadása és félelem

A három hónap megkezdődött,
xo Peetagey Smile 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése