2016. június 4.

Sajnálom...

Bonjour!
Tudom, nagyon eltűntem és borzasztóan sajnálom, de azt hiszem, nem kell magyarázkodnom. A mai bejegyzésnek nem tudtam nekiállni, még el sem olvastam az adott blogot, annyira el és szét vagyok csúszva. Hétfőn reggel jön az alapvizsga, letudom az irodalom, nyelvtan, illetve töri tételeket, este elolvasom a történetet, kedden pedig jön az értékelés és reményeim szerint a Ti választottátok! 
Azért ne higgyétek, hogy nem foglalkozom a blogger életemmel, azért kilenc után mindig volt rá időm. A Spoiler, spoiler hátán című blogom, ahol majd értékeléseket fogtok megtalálni, nyáron indul, hiszen főleg nyári blog lesz, úgyhogy már készül hozzá a fejléc, amiért óriási köszönet jár Apollonia Cartellnek! Az a bizonyos másik történetes blog, amit annyira titkolok, szintén nyáron készül el, mivel csak akkor lesz időm nekiállni írni, és amint végeztem vele, már kerülnek is fel a részek! Szintén köszönet illeti Asley Scrabet, aki annak a sztorinak a könyvborítóját készíti, Violet Betranche-ot, aki a trailert készíti el. És tudom, hogy nem nagy kárpótlás, de akit érdekel, annak elárulom, Vörös köd lesz a történet címe, ami a főszereplőre utal majd. Lány szemszögből, E/1 személyben íródik, bár a prológus már készen van, ezt E/3-ba írtam, szerintem így élvezhetőbb lett. :3 Lesz egy másik sztori, azt is nyáron írom, pontosabban írjuk majd, ennek a címe még nincs meg, csak a történet nagyjából, nyáron dolgozzuk ki a részleteket. És ugye ott van a beígért Könyvekbe zárt lelkek, amivel fogalmam sincs mi van, mert sosem voltunk fent egyszerre mind az öten, úgyhogy az még számunkra is titok, de ígérem, hamarosan mindent megtudtok!:D Remélem ti is annyira várjátok ezeket, mint én és nem ér csalódás titeket!
A Végjáték című kritika kiegészült a válaszokkal, 7-én akkor jövök a kritikával és a Ti választottátokkal, 14-én fejléc csere, szóval az oldal pár órára ismét elérhetetlen lesz számotokra, és 18-án sorsolom a versenyhez a párokat és a témákat, erre egyébként még tudtok nevezni!
Remélem mindent le tudtam így gyorsan írni nektek,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése