2016. június 30.

Spoiler, spoiler hátán

Drágáim!
Egy nagyon jó barátomnak megígértem, hogy ha új blogot nyitok, akkor itt is értesítelek benneteket! Így hát mondhatni ünnepélyesen bejelentem, a Spoiler, spoiler hátán megnyitotta kapuit. Ez szintén egy értékelésekkel teli blog, ahol könyvekről, filmekről, sorozatokról olvashattok, írókat ismertetek meg veletek, illetve ti is kérhettek, mi kerüljön terítékre! A 'Kibeszélő' menüpont egy csevegőt takar, ahol kedvetekre beszélgethettek a kedvencekről, váljon egészségetekre! 
Remélem tetszeni fog,
xo Peetagey Smile

4 megjegyzés:

  1. Irááány az új blogod! <- írom, de már üzentem is a másikon neked :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig már nálad kértem is cserét, de látom, te is nálam:DDD Én hülye elfelejtettem feliratkozós modult tenni, hát pótoltam, aztán elmentem fürdeni. Erre visszajövök és már ketten vagytok! :O Köszönöm ♥

      Törlés
    2. Gyűlünk, mint a legyek a napon felejtett gyümölcsre :D #nyariashangulatbanvan XD

      Törlés
    3. Gyönyörű hasonlat, büszke vagyok rád! *meghajol* :"D

      Törlés