2016. március 24.

Kihívás - 11. nap

Bonjour!
Újabb naphoz érkeztünk, ami ismét egy rosszabb feladatot hozott magával, de hát ez van...:D

Mai kihívás
Egy könyv, amit utáltál.


Magyar cím: Iránytű önmagamhoz
Eredeti cím: North of Beautiful

Fülszöveg
"Magas, szőke, és tökéletes az alakja. De aki jobban szemügyre veszi az arcát, az már csak arra figyel, hogy valami nincs rendben vele. Terra titokban azt tervezi, hogy elköltözik a nyomasztó, észak-nyugati kisvárosból a keleti partra, és ott tanul tovább, de zsarnoki apja ezt nem támogatja. Ám egy váratlan ütközés az útjába sodorja Jacobot, a jóképű, de furcsa goth fiút, akinek hatására megváltoznak magáról és az életről alkotott elképzelései. A gondosan eltervezett jövő képének megszűnése után, vajon megtalálja-e Terra a saját útját?"

Miért?
Nem tudom pontosan megmondani, melyik oldalon hagytam abba. Egyszerűen untam, nem volt semmi érdekes a könyv elején, és ahogy belelapoztam, láttam, hogy ez így is marad. Nagyon ritkán hagyok abba történeteket, általában később mindig folytatom, azonban ennél a könyvnél nem így volt. Megpróbálkoztam újra vele, de akkor is abbahagytam, mert számomra nem volt cselekménye, a leírt események is csigalassúsággal haladtak. Aki szereti, attól elnézést kérek, ne akarjatok megkövezni, örülök, ha nektek élvezetet nyújtott! Sajnálom, a könyvről nem tudok írni, mert azt a kb. harminc oldalt is két-két és fél éve olvastam.

Ha érdekel, kezdj neki, 
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése