2016. március 7.

Köszönet, a 10.000 megtekintésért! ♥

Bonjour!
Röviden: Nagyon-nagyon-nagyon hálás vagyok! ♥

Előszó
Azaz hosszabban. El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok, amiért ennyire látogattátok meg az oldalamat. Jesszusom, még mindig fura kimondani... az én oldalam. Mindig köszönetet mondok, de ez valahogy más. Eddig is óriási számokról volt szó, de valahogy a 10.000 jutott most el a tudatomig, most fogtam fel, hogy ez mit is jelent. Szóval nagyon hálás vagyok, mert ez valami hihetetlen érzés, így az első sokk után! Rendben, nem húzom az időtöket, inkább megmutatom az adatokat!


Adatok és egy kis monológ hozzá
Kezdjük akkor azzal a képpel, ami megmutatja a bejegyzés témáját.
A tízezret négy megtekintéssel hagytuk el, ami valószínűleg én voltam ma, amikor ellenőriztem néhány dolgot. Persze így utólag átkozom is magam, mert mekkora királyság lett volna már, ha kereken 10.000-nél nézem meg? Oké, végig gondolva ez igazából lényegtelen, de na! A gyerekes énem imádja ezeket a kerek számokat. 
A bejegyzéseket illetően azt kell mondanom, hogy bár hatalmas szám a 114, mégsem a teljes.
Ebből, mint azt láthatjátok is, 73 bejegyzést tettem közzé. Ezek között 32 kritika, 8 Ti választottátok, és rengeteg másfajta posztféleség került ki. A maradék 41-be beletartoznak a még meg nem írt kritikák, ugyanis egy időszakomba minden rendelés után csináltam egy ilyen piszkozatot. De ott van két kihívás is, aminek a teendői vannak ott. És immár 115 bejegyzésként ott virít ez a bejegyzés is!
Aztán ott vannak a kommentek, amiből 118 található meg a blogon; fantasztikus látni, hogy ennyi összegyűlt!
Amikor belekezdtem, még egyre sem gondoltam, most pedig már ilyen sok lett! Csodálatos érzés! Nem is beszélve a 21 feliratkozóról! Végig abban a hitben ringattam magam, hogy az első is véletlenül kattintott rá, aztán egyre többen iratkoztak fel, amitől sírni tudnék! Az egyik legnagyobb elismerések közé sorolom ezt, hiszen néhányan már megkapták a kritikát, mégsem töröltek ki! 
Nem is tudom, mit mondhatnék még. Sokszor kételkedem magamba, rengetegszer gondolom, hogy ahha, most már nincs több olvasóm, de ti mindig jöttök, és akaratlanul megvigasztaltok. Az üzenetek is sokat jelentenek, a díjak is, nekem mégis az az öröm, ha a megtekintéseknél is látlak titeket! Köszönöm! ♥

KÖSZÖNÖM!!!
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése