2016. március 25.

Kihívás - 12. nap

Bonjour!
Remélem az írónő, vagy épp a könyv rajongói nem ölnek meg ma. Szeretlek ám titeket! ♥

Mai kihívás
Egy könyv, amit régen szerettél, de már nem.


Magyar cím: Akkor szakítsunk

Fülszöveg
"Szilveszter. A kötelező jókedv napja. Amikor muszáj bulizni.
Lia és Norbi karácsony előtt szakítottak ugyan, de Szánkó szilveszteri buliját nem akarják kihagyni. Eszti és Csabi, a tökéletes pár, velük együtt indulnak szórakozni. Miután Szánkó bulija a város másik végében lesz, Lia bátyja, Szilkó vállalja a sofőr szerepét. De szigorúan csak az odaútra vonatkozóan.
Csak aztán minden másképp alakul…"

Miért?
Amikor olvastam, illetve befejezés után teljesen odavoltam érte. Leiner Laura kezdett az egyik kedvenc írómmá válni, így ez is közre játszott, hogy akkor éppen imádtam a kötetet. Aztán telt az idő, közben el is olvastam egy másik sorozatának az első részét, és rájöttem, nem is olyan jó ez a könyv. Persze még mindig szeretem, mosolygok, amikor meglátom a polcomon, mert szerettem Liát, Szilkót és Norbit, de ennyi. Az az idilli kép már elmúlt, pedig akkor még a címet is imádtam. Mert igen, elég jó egy ilyen stílusú és tartalmú regénynek, azonban mikor befejezzük, felmerül egy kérdés. Legalábbis bennem. Miért? Ha ez a vége, akkor nem passzol hozzá a cím! A borító is nagyon jó, a történet is, be is mutatja a mai tizenkét-tizennégy évesek egy részét, de akkor is! Szóval szerintem olvassátok el, tényleg megéri, de amint új könyveknek álltok neki, a varázs elmúlik.


Mindenképp ajánlom, 
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése