2016. március 20.

Kihívás - 7. nap

Bonjour!
Folytatódik a kihívás, és ez volt az a pont, amihez a legtöbbször változtattam meg a vázlatomat. Igen, nézzetek hülyének, de én csináltam egy kis jegyzetet az összes ponthoz! Na, akkor nézzük!
Ui.: A kritika félig kész, hamarosan lesz időm befejezni, és ki is teszem!

Mai kihívás
Egy könyv, amit szerinted alulértékelnek.


Magyar cím: A mennyország várhat
Eredeti cím: Heaven can wait

Fülszöveg
"„Két kezem közé fogtam az arcát, és viszonoztam a csókot. Úgy éreztem, ennél már nem is lehetne tökéletesebb az életem. Igazam volt…”
Lucy Brown repes a boldogságtól. Álmai férfijával – a kedves, jóképű, szellemes Dannel – már az esküvőt tervezgetik, és minden, amire a lány valaha vágyott, hirtelen kézzelfogható közelségbe kerül. Az esküvő előestéjén azonban Lucy halálos balesetet szenved.
Két lehetősége van: hagyja, hogy elszakítsák élete szerelmétől, és a mennybe megy, vagy örök életére Dannel marad… szellem képében. Lucy egy percig sem habozik a válasszal: nem akar megválni Dantől. De azért semmi sem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik.
Ha Lucy szellem akar lenni, társat kell találnia egy vadidegen embernek …
És amikor rájön, hogy Anna, akit a barátnőjének hitt, bármire képes, hogy megszerezze magának az összetört és kiszolgáltatott Dant, hirtelen felgyorsulnak az események…"

Miért?
Nem reméltem sokat ettől a könyvtől, csak megtetszett a cím, olyan különlegesnek tűnt. Úgyhogy belekezdtem és magam is meglepődtem, de jobb volt, mint amire számítottam. Nem mondom, hogy a világ legjobb könyve, de egy olvasást mindenképp megér. Tipikusan az a könyv, ami szórakoztat, és azután sem bánod meg, hogy befejezted, mindig boldogan tekintesz rá vissza. Pontosan nem emlékszem már a történetre, úgy két éve olvastam, az mégis rémlik, hogy szerettem. Lucyt nem tudom, és nem is akarom a főszereplők típusaiba besorolni, nem mintha jó lennék benne. Mégis imádtam, ahogyan küzdött az életéért, Danért, közben pedig rengeteg új halottat ismert meg. Nem igazán tudok mit mondani róla, minthogy könnyed, illetve olvastatja magát. Én nyáron biztosan újra fogom olvasni!

Mindenképp ajánlom,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése